Кошик
1222 відгуків

Зараз у компанії неробочий час. Замовлення та повідомлення будуть оброблені з 08:30 найближчого робочого дня (завтра, 13.05).

+380 (63) 633-38-09
+380 (66) 251-13-99
+380 (96) 810-08-00
проспект Победы 57, 02000, Київ, Україна
Кошик
SmartOk

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.

Умови повернення для товарів належної якості

Відповідальністю покупця є якісна перевірка комплектності та відсутності механічних дефектів під час приймання товару. Після отримання товару претензії по кількості, комплектності та механічних пошкоджень не приймаються. Повернення товару належної якості на протязі 14 днів можливе лише за умови що товар не був у вжитку і що не була пошкоджена упаковка. ГАРАНТІЙНИЙ ТЕРМІН ТА ТЕРМІН СЛУЖБИ ТОВАРУ Протягом гарантійного терміну споживач має право на безоплатне технічне обслуговування товару, а у разі виявлення недоліків (відхилення від параметрів та характеристик, що зазначені в інструкції з експлуатації) - на безоплатний ремонт. Гарантійний термін починається з дати придбання товару кінцевим споживачем. Товар може мати допоміжні частини, які, відповідно, не мають гарантійного терміну. До допоміжних частин належать: а) зйомні акумуляторні батареї; б) елементи живлення, в) блок живлення (зарядний пристрій до акумулятора), автомобільний зарядний пристрій тощо; г) пульт дистанційного керування (у випадку наявності всіх функціональних кнопок на самому виробі); д) USB-з'єднувачі, кабелі для під'єднання виробу до інших пристроїв тощо; є) навушники, мікрофон тощо; є) чохли, ремені, шнурки, допоміжні засоби для кріплення товару тощо; ж) допоміжні носії інформації різних тилів (програмне забезпечення, драйвера до товару тощо);

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner